Tips
Kwaliteitscontent, met nauwelijks moeite. Hoe werkt dat?
Men zegt wel eens, een goed begin is het halve werk. Voor contentmarketing geldt dat ook. We beginnen daarom met 2 uitvoerige interviewsessies over de doelgroep, het klantprofiel en de verschillende stadia van de klantreis die doelgroep doormaakt. Eenmalig vraagt het dus 2 x een halve dag, maar daarna gaat de ‘trein rijden’ en valt…
Contentmarketing-bureau vergelijken
Heb je de keuze gemaakt om contentmarketing uit te besteden? Of overweeg je dat te doen? Dan kun je misschien onderstaande vergelijkingslijst gebruiken. Leg ze naast elkaar Vul de variabelen in, leg ze naast elkaar en kies de twee of drie beste waar je een offerte aanvraagt. En als jij van het uitprinten en met…
Contentmarketing ‘handsfree’ uitbesteden of intern doen?
Wil je voor volgend jaar geregeld hebben dat er netjes regelmatig goede blogs uitgaan? Naar bestaande relaties maar natuurlijk ook voor nieuwe relaties? Nils vertelt je in een ‘Teams-sessie’ een aantal belangrijke overwegingen over zelf doen en uitbesteden. We hebben het ook over kosten en tarieven, dus gelieve hier discreet mee om te gaan 😉…
Online schreeuwen om leads te genereren? Wat is het geheim?
– Moet je jouw content de wereld ‘inblazen’? Werken met schreeuwerige titels? Nee. – Moet een blog allesomvattend en sluitend zijn? Nee. Er moet juist iets overblijven. – Wat is dan de manier om bij high involvement producten/ diensten leads te genereren? Dat kun je lezen in deze 5 stappen. Maar er is nog een…
Content verzinnen voor ICT-bedrijf ingewikkeld? Zo doe je het:
Is het ingewikkeld om – het hele jaar door – nieuwe onderwerpen te verzinnen voor blogs, foto’s en/of video’s? Het korte antwoord: nee. Je kunt op verschillende manieren komen tot content-titels. Zo kun je inspiratie opdoen bij andere bedrijven of contentexperts. Dit laatste gaat misschien wel lekker snel, maar wanneer je jouw doelgroep in hoofd…
Dit doet contentmarketing voor IT & SaaS bedrijven
Opereert jouw bedrijf in IT, SaaS of techniek? Kom er dan achter welke – soms onverwachte – voordelen contentmarketing voor jouw bedrijf kan hebben. # 1. Relaxte samenwerkingsvorm Wanneer je samenwerkt met een contentpartner die de volledige zorg uit handen neemt, dan kun je volstaan met het geven van telefonische interviews voor de nodige input….
4 vragen aan onze foto- en videograaf
Hoewel Maurice liever zelf achter de camera staat, stellen we hem vandaag een viertal vragen over fotografie en videografie voor contentmarketing bij Leads Door Zichtbaarheid. We vroegen hem wat hij graag in beeld wil brengen, of mensen in beeld brengen belangrijk is, wat belangrijk is tijdens een fotoshoot en tot slot vragen hem naar tips….
5 geweldige redenen om persoonlijk te worden*
* Geldt ook voor technische personen & bedrijven Waarom zou je jezelf of je collega’s naar voren schuiven in je marketing? Net zoals wij in deze post hebben gedaan met onze Marjolijne? Hoewel het wat oncomfortabel en misschien zelfs onlogisch kan lijken, zijn er toch hele goede redenen om juist wel te kiezen voor een…
Voorbeeld van ons werk zien?
Misschien vind je het leuk om onze eigen content te volgen, maar misschien vind je het ook leuk om te zien wat wij voor klanten maken! Daarom een video waarin we kort en krachtig door een project heenlopen. Ook hebben? Zou jij zo’n video willen hebben van één van jouw projecten of klanten? Neem contact…
Dit zijn de mensen achter Leads Door Zichtbaarheid
Bij Leads Door Zichtbaarheid vinden wij menselijk contact erg belangrijk. We geloven dat als je werkt aan een goede relatie, je werkt aan een goede samenwerking. Een samenwerking die goed is voor jou als klant en voor ons. Daarom vinden we het belangrijk maar ook leuk om de vaste krachten achter LDZ voor te stellen. …
Stel: Je wint een jaar lang gratis een marketingafdeling
.. die ervoor zorgt dat er geregeld e-mailings uitgaan, dat de website ‘actueel’ blijft en dat social media-kanalen worden ‘gevuld’ met de berichten die jouw doelgroep graag ziet. En uiteraard zorgt de afdeling er ook voor dat er wordt gewerkt aan het halen van de commerciële doelen. Zou je het telefoontje aannemen waarin deze prijs…
Zit u al tussen de oren?
Zit ‘u’ al tussen de oren? En zonder verder te vousvoyeren, willen we even stilstaan bij de doelgroepen van bedrijven met ‘technische’ high-envolvement producten of diensten, en hoe deze bij jouw bedrijf komen. Op nr. 1! Mond-tot-mond Voor de meeste bedrijven geldt dat mond-tot-mond het belangrijkste marketingkanaal is. Het mooie is dat wanneer je op…
Wat is contentmarketing?
Leads Door Zichtbaarheid is specifieke contentmarketing dienst. Maar wat houdt dat nu precies in? En wat kun je ermee? In deze video geeft Nils antwoord op een aantal vragen. Wat is contentmarketing? In deze video geven we niet alleen antwoord op de vraag: ‘Wat is het doel van contentmarketing?’ We leggen ook het verschil uit tussen…
Is contentmarketing ook voor jou geschikt?
In deze video geeft Nils antwoord op de vraag of contentmarketing ook geschikt is voor jouw bedrijf. High envolvement Het korte antwoord is dat content marketing uitermate geschikt is voor diensten of producten waarbij de doelgroep niet over ‘één nacht ijs gaat’. Meer details in de video: Meer weten? Neem dan contact met ons op!
Werkt continue zichtbaarheid voor jouw bedrijf?
In deze foto lijkt Marjolijne zich ook af te vragen of dit voor jouw bedrijf werkt 😉 We geven in ieder geval een antwoord op deze vraag door een aantal belangrijke marketing-elementen uit te lichten: Rule of 7 In marketing en reclame wordt een vuistregel gehanteerd die zegt dat je binnen 18 maanden 7 keer…
Van video en foto naar nieuwe klanten?
Het ‘geheim’ ontrafeld Stel je eens voor; je plaatst met regelmaat foto’s en video’s op je social kanalen. Dit ziet er niet alleen heel leuk en professioneel uit, maar het levert ook nog eens goede aanvragen voor je sales-afdeling op. Kan dit? Voor jouw bedrijf? Hoe dan? Van eind naar begin Dit blogartikel begint eigenlijk…
Het hele jaar door content op jouw socials?
Leads Door Zichtbaarheid is een nieuwe dienst van ervaren professionals. Maak kennis met het concept dat je zowel zichtbaarheid als aanvragen kan opleveren. Video i.s.m. Tjapko Visual Braning Wat wij in de video zeggen? Nou dit: Trek die leads aan als een magneet Boven het maaiveld uitsteken, laat zien dat je er bent en er…