Dit zijn de mensen achter Leads Door Zichtbaarheid
Bij Leads Door Zichtbaarheid vinden wij menselijk contact erg belangrijk. We geloven dat als je werkt aan een goede relatie, je werkt aan een goede samenwerking.
Een samenwerking die goed is voor jou als klant en voor ons. Daarom vinden we het belangrijk maar ook leuk om de vaste krachten achter LDZ voor te stellen.
Het is goed om te weten dat LDZ voortkomt uit en opereert onder de vlag van ‘Holland Marketinghuis‘. Dit marketingbedrijf verzorgt al jarenlang – onder andere – contentmarketing voor diverse bedrijven.
We zijn met meer ..
Hoewel de drie mensen op de foto de drijvende krachten achter LDZ zijn, is het team veel groter. Wij werken in de flexibele schil nog met marketeers, tekstschrijvers, andere foto- en videografen, webprofessionals en -bureau’s, vormgevers, socialmedia marketeers, performance marketeers en mensen die sterk zijn in KPI’s en data-analyse.
Van links naar rechts…
Kijkende naar de foto gaan we van links naar rechts:
Maurice – LinkedIn Profiel
Maurice is een creatief mens. Hij bruist van de energie en in zijn werk en in zijn privéleven vindt hij persoonlijke relaties het allerbelangrijkst.
Voor Leads Door Zichtbaarheid houdt Maurice zich bezig met fotografie, videografie, muziek en audio-visuele producties.
Hij houdt van projectmatig werken en heeft de uitdaging van werken aan verschillende projecten nodig. Naast (content)marketing is hij ook actief in de culturele sector met een eigen pop-en dansschool.
Na meer dan 20 jaar werkervaring heeft Maurice heeft een indrukwekkend portfolio van video’s, foto’s en audioproducties en is onder andere verantwoordelijk voor het visuele gedeelte van onze eigen contentmarketing. Neem maar eens een kijkje in ons blog.
Naast creatieve ondernemer is Maurice vader van twee tieners, een jongen en een dame. Maurice en Nils zijn al meer dan 25 jaar dikke vrienden.
Marjolijne – LinkedIn Profiel
Wanneer je Marjolijne spreekt, dan ervaar je meteen dat ze een ‘mensenmens’ is. Ze is warm en oprecht geïnteresseerd en altijd op zoek naar positiviteit. En dat werkt aanstekelijk. Een gesprek met Marjolijne waarin niet wordt gelachen is een zeldzaamheid.
Werken in en aan marketing en sales is waar Marjolijne warm van wordt. Dit doet ze tevens voor Holland Marketinghuis, en is op deze manier betrokken geraakt bij LDZ. Marjolijne houdt zich ondere andere bezig met de planning & agenda’s, coördinatie van professionals, acties en campagnes en ze zorgt voor het halen van deadlines.
Marjolijne heeft tevens ruim 20 jaar werkervaring in tal van ondersteunende functies.
Haar drukke bestaan weet ze ogenschijnlijk moeiteloos te combineren met rol als moeder van twee stoere jongens in de leeftijd van 11 en 15 jaar. Marjolijne heeft ook een vaste relatie.
Nils – LinkedIn Profiel
Vanuit zijn rol als gedetacheerd (content)marketeer in zijn bedrijf Holland Marketinghuis, heeft hij Leads Door Zichtbaarheid als contentmarketingdienst voor ICT en techniek bedacht. Samen met jeugdvriend Maurice en de inmiddels onmisbaar geworden Marjolijne, realiseren zij samen LDZ.
Het bedenken van een strategie, een marketingkalender en uitingen is Nils al jarenlang op het lijf geschreven. Een onuitputtelijk creatief ‘vat’ wordt hij wel eens genoemd. Hij heeft als mening heeft dat wanneer een bedrijf tevreden klanten heeft, er ALTIJD interessante content te maken valt. Ruim 20 jaar aan ervaring helpt hier natuurlijk ook goed bij.
Het hebben van lange en duurzame relaties kenmerkt Nils eveneens. Al jarenlang werkt hij voor Mr-Orange, MakeCover, Forward Marketing, Windhorst, De Kruijf Trappen en nog een aantal bedrijven. ICT, techniek en bouw hebben zijn interesse en dat is ondertussen zichtbaar geworden in het portfolio.
In zijn vrije tijd houdt Nils zich bezig met zijn coverband en is hij vader van drie kinderen; twee meisjes van 11 en 2, en een pasgeboren jongen. Ook hij heeft een vaste relatie.
Jij op de foto??
Schrik niet, dat wij op de foto gaan en wat over onszelf willen vertellen, betekent niet dat jij dat óók moet doen. Wanneer wij content gaan maken voor jouw bedrijf, dan doen we dat op basis van onze adviezen, maar uiteraard ook op basis van wat jij belangrijk vindt.
Proberen
Wanneer je denkt dat deze drie mensen jou goed zouden kunnen helpen met het maken van content, en je wil dat eens uitproberen, dan kan dat. We hebben een unieke actie waarbij – mits het in onze agenda te passen is – 3 maanden kosteloos kunt proberen. Lees er hier meer over.
Neem gerust contact op met Maurice, Marjolijne of Nils. Je kent ze tenslotte al een beetje 😉