Kwaliteitscontent, met nauwelijks moeite. Hoe werkt dat?

Men zegt wel eens, een goed begin is het halve werk. Voor contentmarketing geldt dat ook.

We beginnen daarom met 2 uitvoerige interviewsessies over de doelgroep, het klantprofiel en de verschillende stadia van de klantreis die doelgroep doormaakt.

Eenmalig vraagt het dus 2 x een halve dag, maar daarna gaat de ‘trein rijden’ en valt het erg mee hoeveel tijd het je dan nog kost.

Onze marketeer gaat dan namelijk het werk en bedenkt de onderwerpen en titels voor de content. Ook zorgt deze dat de website op orde is en dat er een goede lead-magnet is. Met de beschikbare informatie worden onze tekstschrijver, fotograaf en videograaf gebriefd. De tekstschrijver belt zo’n 5 a 6 keer per jaar in voor een telefonisch interview en de fotograaf / videograaf plant 2 sessies per jaar in.

Alle gemaakte content hoeft alleen maar te worden goedgekeurd en vervolgens wordt er twee keer per maand een nieuwsbrief, een blog, een LinkedIn post en bijvoorbeeld een Instagram post gemaakt. Er draait een advertentiecampagne die zorgt voor voldoende zichtbaarheid.

Op deze manier heb je dus kwaliteitscontent, met nauwelijks moeite.

Is dat iets voor jou?

Neem dan contact met ons op.