Werkt continue zichtbaarheid voor jouw bedrijf?

In deze foto lijkt Marjolijne zich ook af te vragen of dit voor jouw bedrijf werkt 😉 We geven in ieder geval een antwoord op deze vraag door een aantal belangrijke marketing-elementen uit te lichten:

Rule of 7

In marketing en reclame wordt een vuistregel gehanteerd die zegt dat je binnen 18 maanden 7 keer ‘onder de aandacht’ moet zijn gekomen van je doelgroep, alvorens iemand contact met je opneemt. Continue zichtbaarheid onder jouw doelgroep helpt hier dus zeker bij. 

Juiste doelgroep

Als je onder de aandacht wilt komen, moet je wél de juiste doelgroep bereiken: jouw klanten, of jouw ideale klanten. Wil je trouwens weten of dit mogelijk is? Doe dan deze check

Juiste aanbod

Het juiste aanbod sluit aan op een bepaalde behoefte, in een bepaalde fase. Je wil dus in kaart hebben gebracht wat de ‘reis’ is die de klant maakt, zodat je in elke fase het juiste aanbod kunt doen.  Het mooiste is natuurlijk wanneer iemand op zoek is naar jouw bedrijf, jouw dienst. Realiseer je wel dat dit de laatste fase is van de klantreis. De klant is ‘koop-bereid’. Als je echter klanten wilt binden, dan begin je al éérder met communiceren. 

Reclame is meer geschikt voor de klant die koop-bereid is. Content marketing / (de dienst Leads Door Zichtbaarheid) is meer geschikt voor het binden van klanten en het volgen van de klantreis.

Juiste bedrijf  / organisatie

LDZ werkt het beste voor bedrijven die primair B2B werken. Heb je een webshop voor consumentenproducten, dan is LDZ waarschijnlijk minder geschikt. Heb jij een IT-bedrijf, een software-bedrijf, een technisch of logistiek bedrijf of een bedrijf dat levert aan de bouw? Dan is Leads Door Zichtbaarheid mogelijk zeer geschikt. 

Voor alle goede orde, Leads Door Zichtbaarheid neemt alle zorgen uit handen. Je hebt nauwelijks omkijken en het content publiceren gaat onverbiddelijk door.  

Persoonlijk

Je ziet dat wij bij Leads Door Zichtbaarheid onszelf veel in beeld brengen. Dat komt omdat wij straks ook veelvuldig contact hebben als we gaan samenwerken. Zo kun je ons al een beetje leren kennen. En we zullen straks ook adviseren om de belangrijke mensen in jouw organisatie in beeld te brengen. 

Wil je meer weten? 

Neem dan contact met ons op